pamily tercyg ku..:)

arini mahu cita tentang famly aku pulak..xsah law tbe2 cte psal org lain..aku mhu cte psal fmly aku..kiki.
.

nie adalah kedue ibu bapa ku yg tercinta...dye yg jge aku dri kecik g..:)..aku syg dyeowng sgt2..:)..ayah aku nie xske amek gmbar sgt,,sme juga mcm ibu ku..tp time nie..aku pujuk dyeowng..wat ayat sdih ckit...2 yg dyeong nk amek..hihi..jge aty anak kowt..hihi...:) thanz ayah & mak..i love u all..muah..muah..  



nie spe pulak erk??hihi...ade rupa aku x dye nie??hihi..nie adalah akk ksygn aku laa
hihi..dye sowng je akk aku..so aku cyg dye lbih..hihi..mmg la lau jumpa ari2..nk gdoh2..hehe..tp ble xjumpa dok la rindu je..:).. tp kan kalau kteowng gado pon..xsmpai 5 minit..t dye pujuk aku balik..:),,cyg akk lbh laa..muah2..dye baik sgt..:) tp dye dah berpunya towh..:P


nie pulak bf sye..erh2..silap..haha...nie abg aku laa...dye jugak satu-satunya abg aku..aku cyg dye jugak..:)..dye nie encem ke?rmai yg kate dye encem.welk:P..nk muntah aku..hehe..tp kan dye bnyak tlg aku..n dye jugak selalu aku wat model untuk jdy bf aku..hihi..thanz angah,..:).



nie adalah adik aku yg ke-4..dye nie pndai simpan rhsia..hihi..bnyak rhsia aku at dye...thanz cz smpn rhsia aku..tp dye degil..hihi..:P..dye mmg rapat gan aku..ble aku xd..dye dok tpon..hihi...aku cyg dye jugak..:)


nie adik aku yg bongsu.kteowng selalu dengki dye..law dengki msty nges.hehe..kteowng pgel dye adik..hihi...dye agak manja la jugak gan aku..aku nie layankan je..so marilah kte dengki dye..hehe..

ok aku dah tujukkn fmly aku,..kesimpulannnya aku adalah ank ke 3..hihi...aku nie sempoi je..aku xesah..smpai mak aku ckp aku suka lyan je adik bradik aku.,..xmcm yg lain ade yg rapat ade x..hihi..tp msing2...skg smue rapat je....ko dah kenal aku kan..so xpyah tunjukkn mke aku g..hihi..sekian...ape yg penting aku mmg syg pmly aku..mmmuaaahhh..!

1 comment: